Διαδικασία ανάκτησης του πιστοποιητικού κρυπτογράφησης
- Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011 02:55
- Εμφανίσεις: 10252
1. Ο υπάλληλος του εντεταλμένου γραφείου επιβεβαιώνει την ταυτότητα του Τελικού Χρήστη
Η επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας του Τελικού Χρήση διενεργείται με την επίδειξη των προβλεπόμενων αποδεικτικών ταυτοπροσωπείας (π.χ. ΑΔΤ) από τον Κώδικα της Διοικητικής Διαδικασίας.
2. Η ταυτοποίηση του Τελικού Χρήστη προϋποθέτει τη φυσική παρουσία του
3. Ο υπάλληλος του εντεταλμένου γραφείου μέσω της εφαρμογής επιβεβαιώνει ότι έχουν εκδοθεί τα ψηφιακά πιστοποιητικά σύμφωνα με το ονοματεπώνυμο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του τελικού χρήστη.
4. Ο υπάλληλος του εντεταλμένου γραφείου παραλαμβάνει από τον τελικό χρήστη τα απαιτούμενα δικαιολογητικά τα οποία είναι:
• Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση ανάκλησης του πιστοποιητικού κρυπογράφησης του τελικού χρήση, η οποία θεωρείται με το γνήσιο της υπογραφής του
5. Ο υπάλληλος του εντεταλμένου γραφείου διαβιβάζει είτε ηλεκτρονικά ψηφιακά υπογεγραμμένα από τον υπάλληλο είτε ταχυδρομικώς τη σχετική αίτηση
Η αποστολή της αίτησης και των παραπάνω δικαιολογητικών γίνεται άμεσα στην αρμόδια Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου.