Υ.Α.Π. - Υπηρεσία Ανάπτυξης Πληροφορικής

Greek Dutch English French Italian Russian Spanish
Υποβάλετε μια νέα ερώτηση

A. Τεχνικά προβλήματα με την εφαρμογή ekep

  • 1. Δεν έχω πρόσβαση στο internet
  • 2. Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή του Η.ΔΙ.Κ.Α.
  • 3. Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή της στρατολογίας.
  • 4. Έχω πρόβλημα με την εφαρμογή του ΟΓΑ, δεν μπορώ να εμφανίσω στατιστικά από την εφαρμογή του ΟΓΑ κ.α.
  • 5. Δεν μου εμφανίζει το μενού ΔΟΛΚΕΠ
  • 7. Μου βγάζει μήνυμα ότι το πιστοποιητικό έχει λήξει και δεν μπορώ να μπω στην εφαρμογή
  • 8. Χορήγηση αντιγράφου ληξιαρχικής πράξης θανάτου (0702)
  • 9. Δεν εμφανίζονται στοιχεία πολίτη σε αιτήσεις
  • 11. Yποχρέωση συμπλήρωσης αριθμού εγγράφου (ΑΔΤ) στην καταχώρηση νέου πολίτη για ανήλικο
  • 12. Τί βάζουμε στο πεδίο της αστυνομικής ταυτότητας στην περίπτωση ανηλίκου;
  • 13. Πως κάνουμε εισαγωγή στοιχείων νέου πολίτη στην περίπτωση ενός ανηλίκου;
  • 14. Δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση των υποθέσεων του παλιού ekep από το νέο ekep
  • 15. Πρόβλημα με την υπηρεσία βεβαίωσης συντάξεων από τον ΟΓΑ μέσω του eΚΕΠ
  • 16. Δεν μπορώ να κάνω ακύρωση υπόθεσης
  • 17. Μπορώ να εισάγω στο Back Office τα στοιχεία ενός πολίτη ;
  • 18. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας βγάζει μήνυμα ότι η αποστολή με fax είναι εκκρεμότητα και θα ενημερωθούμε με εισερχόμενο μήνυμα. Μπορούμε να ενημερωθούμε αν οι υπηρεσίες λαμβάνουν τα fax;
  • 19. Στον κωδικό 0123 "Ανανέωση άδειας οδήγησης" στο νέο σύστημα δεν υπάρχει και χρησιμοποιούμε το παλιό σύστημα. Υπάρχει πρόβλημα;
  • 20. Η υπόθεση με κωδικό 5019 "Διακοπή Αναβολής κατάταξης λόγω σπουδών (για κύριες ή μεταπτυχιακές σπουδές, ιατρική ειδικότητα, διδακτορικό) δεν υπάρχει στο νέο back-office. Τί πρέπει να κάνουμε;
  • 21. Για την μετάπτωση στη νέα εφαρμογή e-ΚΕΠ είναι απαραίτητο να έχω ψηφιακά πιστοποιητικά;
  • 22. Κατά τη διαδικασία υποβολής αίτησης έκδοσης ψηφιακών πιστοποιητικών καθώς προχωρώ στην καρτέλα λαμβάνω το μήνυμα: ΄΄Δεν είναι εφικτή η ενέργεια που επιλέξατε΄΄.
  • 23. Ποιές υποθέσεις γίνονται ακόμα με το παλιό Back Office;
  • 24. Κατά την διάρκεια της έγκρισης της ηλεκτρονικής αίτησης ενός πολίτη για την έκδοση των ψηφιακών του πιστοποιητικών, από τη διαχείριση αιτημάτων ψηφιακών πιστοποιητικών, βγήκε η ένδειξη να συνδεθώ εκ νέου ενώ ήμουν ήδη συνδεδεμένος.
  • 25. Πως μπορώ να αναζητήσω με εύκολο και γρήγορο τρόπο τα δικαιολογητικά των διαδικασιών;
  • 26. Στην εξωτερική εφαρμογή αίτηση επιδότησης πετρελαίου θέρμανσης το αποδεικτικό υποβολής αίτησης δεν "ανοίγει" λόγω μη συμβατότητας του Acrobat
  • 27. Προβλήματα με την επικύρωση ή την ψηφιοποίηση των εγγράφων στη θυρίδα του χρήστη της πύλης ΕΡΜΗΣ (πρόβλημα null)
  • 28. Στο κωδικό αιτήματος 0132 επιλέγουμε Φορέα και νόμο και στη συνέχεια εμφανίζεται το εξής μήνυμα : Δεν είναι εφικτή η ενέργεια που επιλέξατε.kepbo.util.DBException: FORM CURSOR NOT OPENED 0132 5461
  • 29. Κάνω την αίτηση πρωτοκολείτε κανονικά, αλλά δεν την βλέπω σαν εκρεμμότητα στις εκρεμμότητες υπαλλήλου, ενώ κλείνοντας μια υπόθεση ενώ γράφει ότι ολοκληρώθηκε, δεν εξαφανίζεται από τις εκρεμμότητες.

B. Τεχνικά προβλήματα με τον υπολογιστή για το ekep

  • 1. Δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή. Π.χ.: Δεν μου εμφανίζεται η φόρμα για νέα αίτηση \ Δεν μπορώ να δημιουργήσω νέα υπόθεση \ Δεν μπορώ να πρωτοκολλήσω
  • 2. Δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή. Ποιες είναι οι ρυθμίσεις για τον Internet Explorer;
  • 3. Δεν ανοίγει .pdf αρχεία π.χ. από το Διαύγεια, Εθνικό Τυπογραφείο
  • 4. Θέλω να δω ποιά έκδοση του Acrobat Reader είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου
  • 5. Θέλω να δω ποιά έκδοση του Internet Explorer είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου
  • 6. Θέλω να δω ποιά έκδοση των Windows είναι εγκατεστημένη στον υπολογιστή μου
  • 7. Δεν μπορώ να εκτυπώσω αιτήσεις pdf της εφαρμογής
  • 8. Μου βγάζει μήνυμα "internal server error"

C. Διοικητικής φύσεως ερωτήματα

D. Θέματα που αφορούν τους κωδικούς

E. Πληροφορίες για τις υπηρεσίες